Zeer warm met volop zonneschijn.
 Morgen t/m zaterdag wordt het zeer warm.
 Het KNMI heeft daarom ook code oranje afgegeven. 
 Vanaf zaterdag neemt wel de kans op een onweersbui toe. 
 Maandag en de dagen daarna waarschijnlijk minder warm. 


Vanmiddag en vanavond
volop zonneschijn.
Met een zwakke oostenwind wordt het 34-35 graden.

De komende nacht
gaat vrij helder verlopen.
Het kwik loopt langzaam terug naar 20 graden.

Morgen op de donderdag
is het ook de hele dag zonnig.
Ook dan zal er nauwelijks een wolkje te zien zijn.
Er staat een matige noordoostenwind.
Het kwik loopt op naar 34-35 graden.

Vrijdag
wordt het met een maximumtemperatuur van 37 graden de warmste dag van de week.
De zuidoostenwind is het meest matig van kracht.
’s Nachts daalt de temperatuur niet onder 20 gradengrens.
In de ochtend schijnt de zon volop.
’s Middags trekken er wolkenvelden over.

Zaterdag
begint de dag zonnig, maar al vrij snel raakt het bewolkt.
In de avond is er een kleine kans op een onweersbui.
Met een zwakke zuidoostenwind wordt het 36 graden.

Zondag
neemt de kans op een stevige onweersbui toe.
We zien een afwisseling tussen wolkenvelden en zon.
De wind draait geleidelijk aan naar het westen.
’s Nachts daalt het kwik naar 21-22 graden.
Overdag wordt het 29 graden.

Maandag en de dagen daarna
is het met een noordelijke stroming voelbaar frisser.
De maximumtemperatuur komt uit op 23-24 graden.
Neerslag wordt er niet verwacht.

De boerenwijsheid van de dag:
De wereld is net een hooiberg,
elk pakt ervan wat hij kan krijgen”.

Tot WEER, Dick Scheer.