De komende 24 uur grote kans op (zwaar)onweer.
 Daarna geleidelijk aan minder warm.


Vanmiddag en avond
schijnt de zon flets door de hoge bewolking heen..
Door de hoge luchtvochtigheid voelt het erg warm aan.
Het kwik weet nog op te 33-34 graden.
later in de avond is de kans op zwaar onweer groot.
de buien kunnen vergezelt van veel regen, hagel en windstoten.

Vannacht
kunnen pittige onweersbuien overtrekken.
het kwik daalt naar 20 graden.

Zondag
wordt het iets minder heet dan de afgelopen dagen.
Wolken en zon wisselen elkaar af.
Het wordt zo’n 28 graden, maar door de hoge luchtvochtigheid zal dit onprettig aanvoelen.
Hierdoor is de kans op een stevige onweersbui groot.

Maandag en dinsdag
wordt het de beide dagen aangenaam qua WEER.
De maximumtemperatuur komt uit op 25 graden.
Er staat dan een matige noordwestenwind.
Wolkenvelden en zon wisselen elkaar af.
Regen wordt er niet of nauwelijks verwacht.

Daarna
verandert er weinig.
We krijgen dan te doen met normaal zomerweer.
Wolken en zon maken het WEER.
De temperatuur komt overdag uit op 23-24 graden.

Tot WEER, Dick Scheer.